Cipmann
  • O nama
  • Projekti
  • Blog
  • Kontakt
  • en

Sub navigation

  • SVESVE
  • identitetidentitet
  • imeime
  • signalizacijasignalizacija
  • copywritingcopywriting
  • publikacijepublikacije
  • printprint
  • digitalnodigitalno
  • pakiranjepakiranje

  • Filter gridvizual
  • Filter gridtekst
  • Project image

    Lipa pamti - muzejski vodič

    Ovaj je vodič bio prvi projekt za Memorijalni centar Lipa pamti i tad nismo ni slutili u što se upuštamo. A upustili smo se i profesionalno i privatno u priču nabijenu tolikim emocijama, toliko životnosti usred smrti, toliko povezanosti jednog malog mjesta. Iako, Lipa je sve samo ne mala i baš nam se podvukla pod kožu.  Muzejski vodič smo interno zvali slikovnicom za odrasle jer smo potresnu priču Lipe htjeli prenijeti u najpitkijem formatu, da nit...

    Naježi me projektom…
  • Project image

    Bibliobus

    Kad se male ruke - i velike glave - slože, sve se može, pa čak i pogurati veliki, teški bibliobus. Još uvijek se kristalno jasno sjećamo kad smo za stolom pivnice - kreativni kolektiv Kombinat, Molekula, Studio Artlan, Manufaktura i mi - odlučili raditi nešto korisno za zajednicu i pobjedu je bez puno konkurencije odvezao projekt nabavke gradskog bibliobusa, tj. akcija prikupljanja sredstava za novi gradski bibliobus. Kod vizuala smo se odlučili za vr...

    Poguraj me do projekta...
  • Project image

    Holcim

    Kako reći “Kupujmo hrvatsko” na malo svježiji i zanimljiviji način? To su se pitali i iz Holcima kad su nam pristupili za dizajn majica koji bi poticao kupnju domaćeg cementa. Nakon dobranog mozganja, nastala je serija majica koja povezuje Holcimov cement s nekim prepoznatljivo hrvatskim bićima, stvarima, pojavama i izrekama. U tekstualnim smo se porukama oslonili na karakteristike cementa (tvrdoću i vezivno svojstvo) i dobili neka zanimljiva rješenja… ...

    Raspakiraj projekt...
  • Project image

    Crikvenica

    Povijest i kultura Crikvenice jedna je od najbolje čuvanih tajni Kvarnera koju smo htjeli razotkriti sadašnjim i budućim posjetiteljima tog gradića. Iako turisti u Crikvenicu dolaze uglavnom zbog sunca, mora i plaža, to je mjesto davno bilo ribarsko selo, ima osebujnu gastronomsku ponudu, a i u rijetko kojem drugom mjestu možete odsjesti u bivšem samostanu. Priču o Crikvenici smo prikazali vizualno, a oni koji je žele ponijeti kući to mogu u obliku torbe z...

    Ponesi me u projekt...
  • Project image

    Elcon Geraetebau

    Tvrtka za CNC-obradu metala u proizvodnom procesu može postići visoku preciznost stoga smo sloganom “mjerilo preciznosti” željeli naglasiti njezinu mjerodostojnost. Ovo je naš najopsežniji projekt, ali Elconu je primarno trebao redizajn koji će ga prikazati kao modernu i snažnu tvrtku na globalnom tržištu. Vrlo uočljivom nijansom zelene boje postignuta je vidljivost i prepoznatljivost, a logotip u negativu nadopunjuju linijski elementi preuzeti iz svijeta ...

    Odmjeri projekt...
  • Project image

    Mišo i Robin

    Mame kao mame, uvijek vole smišljati sadržaje za svoju djecu. Pa kad nas je ekipa iz studija za animaciju Recircle pitala hoćemo li raditi na scenarijima za HRT-ovu animiranu seriju Mišo i Robin, nije bilo dileme. To je bila prilika da osmišljavamo sadržaj za svu djecu, ne samo našu! U 30-ak sinopsisa proveli smo mačka Mišu, crvendaća Robina i njihovu simpatičnu družinu kroz more, gore, šume i potoke gdje su crtali, gradili čamac, istraživali, kuhali i još...

    Upali projekt...
  • Project image

    Peek+Poke

    Stvaranje vizualnog identiteta za muzej djetinjstva zvuči kao dizajnerski projekt iz snova. I bio je. Dok smo se oduševljavali igračkama i igrama prošlih generacija, osjećali smo se kao u vremeplovu. Upravo je to bio koncept za cijeli vizualni identitet u kojem Peek+Poke postaje šareni vremeplov, a njegov ključić za navijanje prepoznatljiv simbol koji može funkcionirati samostalno. Prostor muzeja podijeljen je u cjeline - stanice vremeplova, a ta se ideja ...

    Provozaj me projektom...
  • Project image

    3 kantuna

    Studio za dizajn interijera Megi prekrstili smo u 3 kantuna s obzirom da ga vodi žena koja zaista drži sve konce uređenja u svojim rukama - od rušenja zidova preko biranja pločica do šivanja tekstilnih dekoracija.  Budući da se 3 kantuna prilagođava raznim prostorima, izradili smo modularni vizualni identitet koji se prilagođava svakom okruženju. Elementi identiteta su crne linije koje predstavljaju tlocrte i raznobojne točke koje asociraju na fina...

    Uđite u projekt...
  • Project image

    Euroway

    Mala škola stranih jezika iz malog grada Kastva pristupila nam je s velikom željom za redizajnom vizualnog identiteta. Liniju po liniju, boju po boju, redizajn se vrlo brzo pretvorio u potpuno novi dizajn koji je puno bolje odražavao toplinu i jedinstvenu obiteljsku atmosferu Eurowaya. Identitet škole koja uz engleski jezik svoje učenike podučava ispijanju engleskog čaja te mnogim drugim zanimljivim običajima, zaživio je uz novi moto: “languages with milk ...

    Svratite na šalicu Eurowaya…
  • Project image

    Pucko

    Za Cipmannov prvi rođendan (koji se, eto, poklopio s novogodišnjim periodom) klijentima smo slali mali, ali gromoglasni samopromotivni proizvod. Pucko je dobro poslužio kao ime onome-što-svi-znamo-i-volimo-ali-nitko-ne-zna-kako-se-zove i odmah ušao u jezičnu upotrebu. Ti zračni jastučići u ovom su aranžmanu primateljima pružali trojaku mogućnost: zaštitu od raspadanja, opuštanje u stresnim situacijama i ubijanje vremena. Već nakon kratkog vremena tražio se...

    Pucnite prstima i uđite u projekt...
  • Project image

    Drugi par rukava

    Oduševljeni riječkom povijesti i razočarani njezinom (ne)eksponiranošću, u suradnji s Kantoon shopom odlučili smo mladima približiti Rijeku. Budući da se dobra priča daleko čuje, namjera nam je bila prikazati povijest Rijeke kroz ilustriranu priču, i da majice interesantnim spojem vizualnog i verbalnog osvajaju na prvu. Dizajn je dijelom preuzet iz konteksta povijesti a dijelom prilagođen urbanom vizualnom jeziku, dok su poruke mahom dvosmislene.  ...

    Otputuj u projekt...
  • Project image

    Škulić

    Što kažu dvije Cipmannke u tokarskoj radioni? “Ajmeee, kako super stroj/izum/alat...!” Oduševljeni ambijentom, detaljima i prljavštinom, krenuli smo u osmišljavanje vizualnog identiteta i papirnatih sredstava komunikacije. Iako sve treba izgledati profesionalno, htjeli smo prikazati i realnost industrije tako da smo zadržali fotokopirani štih prisutan na svim nacrtima i primijenili ga na printane materijale. Logotip kombinira alat i materijal nađen u radio...

    Odvidaj projekt...
  • Project image

    Kantoon shop

    Kako potaknuti usmenu predaju o super trgovini? Odvojivom vizitkom! Plahta vizitki koja visi u trgovini i s koje sami možete otrgnuti vizitku za sebe (nakon što pomno prostudirate kombinacije boja i odaberete sebi najdražu) zadržavala je ljude u kupovini dulje od očekivanog. A razgovor s prodavačicom pretvarao je šoping u prijateljsku razmjenjačnicu ideja. Vizitke su doslovno bile stvorene za dijeljenje pa ste tako jedan kut zadržali sebi, a drugi proslije...

    Virni u projekt...
  • Project image

    Mediterra

    Mmmmed. Svi volimo imati svog pouzdanog dilera domaćih proizvoda, a onda kad za taj provjeren proizvod dobijete priliku osmisliti ime i vizualni identitet, kreće slatko razdoblje. Ime Mediterra povezuje med i latinsku riječ za zemlju, ali i upućuje na geografsko porijeklo meda - Mediteran. S obzirom da su svi Mediterrini proizvodi u biti proizvodi pčela, pčelu stavljamo u centar svijeta i za logotip stvaramo “Vitruvian bee”. S obzirom na kvalitetu i tražen...

    Prozuji kroz projekt...
  • Project image

    Bela nedeja

    Kako iskomunicirati festival vina, ali i starih zanata, rukotvorina, kulture, književnosti, glazbe, suvenira, likovne umjetnosti, plesa...? Tako da uvrstimo sve te elemente u vizuale, naravno! Vizuali za godišnju manifestaciju Bela nedeja temeljeni su na mnoštvu ilustracija koje simboliziraju razne aspekte tog festivala, a zajedno tvore neki od glavnih motiva ili novu kompoziciju - za svako izdanje festivala drugačiju. Kroz godine su se dodale i boje, ali ...

    Hajdmo na Belu nedeju…

U Cipmannu volimo sve vrste kolačića (najviše čokoladne), a cipmann.hr koristi digitalne kolačiće. Kao prava domaćica, koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje iskustvo na našim stranicama. Nastavkom pregleda stranice cipmann.hr slažete se s korištenjem kolačića. Hvala i u slast.

Više informacija

 

U redu Ne, hvala
Close
  • Naslovna
  • O nama
  • Projekti
  • Blog
  • Kontakt
  • Be
  • Pinterest
  • Linked in
2022 Copyright © CIPMANN Ltd. All rights reserved.