Bibliobus

Kad se male ruke - i velike glave - slože, sve se može, pa čak i pogurati veliki, teški bibliobus. Još uvijek se kristalno jasno sjećamo kad smo za stolom pivnice - kreativni kolektiv Kombinat, Molekula, Studio Artlan, Manufaktura i mi - odlučili raditi nešto korisno za zajednicu i pobjedu je bez puno konkurencije odvezao projekt nabavke gradskog bibliobusa, tj. akcija prikupljanja sredstava za novi gradski bibliobus. Kod vizuala smo se odlučili za vrlo jednostavan i jasan prikaz onoga što želimo iskomunicirati, no opet dovoljno razigran da bude iznova zanimljiv. Primarna je poruka bila skupljanje sredstava za bibliobus stoga je odabrana (nadamo se) simpatična poruka “Pogurajmo bibliobus” i uz nju vizualiziran način guranja – donacijom (novčić). To je temeljni vizual koji u nekim drugim materijalima poprima druge oblike guranja (propeler, top...). A kad smo kampanju mic po mic pogurali do cilja - ponos do neba i nazad.

Kategorije: vizualni identitet, copywriting, digitalni sadržaj, printani materijali