Mediterra

Mmmmed. Svi volimo imati svog pouzdanog dilera domaćih proizvoda, a onda kad za taj provjeren proizvod dobijete priliku osmisliti ime i vizualni identitet, kreće slatko razdoblje. Ime Mediterra povezuje med i latinsku riječ za zemlju, ali i upućuje na geografsko porijeklo meda - Mediteran. Kako su svi Mediterrini proizvodi u biti proizvodi pčela, pčelu stavljamo u centar svijeta i za logotip stvaramo “Vitruvian bee”. S obzirom na kvalitetu i traženost samih proizvoda, s etiketama ne kompliciramo previše. Štoviše, puštamo prostora da med i medica sami pričaju svoju priču bojom i teksturom, dok nenametljiva etiketa pri dnu teglice/boce pruža osnovne informacije. Sve po uzoru na stare domaće džemove iz špajze. Posebnost kod ambalaže meda je što ispod kapice na poklopcu ima i podložak koji se pri prvom otvaranju postavlja ispod teglice kako se ne bi lijepila za podlogu. Podložak ujedno služi i kao kružna posjetnica podsjećajući komu naručiti med kad su zalihe pri kraju.

Kategorije: vizualni identitet, osmišljavanje imena, pakiranja i etikete, copywriting, printani materijali