Kvaliteta? Ne, hvala.
Danas su svi kvalitetni. Čak i najnepouzdanija tvrtka u svom sloganu vjerojatno ima riječ “kvalitetno”. Jer to se očito mora.
Kvaliteta nema neko specifično značenje. Za svaki posao/tvrtku može značiti nešto drugo i to je njezina slabost kod definiranja tvrtki - ne znači ništa specifično. A ljudi se jaaako vole razbacivati njome, dok je ona u biti gubitak prostora. Ja ne znam tko više vjeruje u tu riječ, a ne mogu ni zamisliti situaciju u kojoj netko pomisli: “Hmmm, ovi se definiraju kao kvalitetni. Mora da jesu. Njih ću angažirati!”.
Ono što bih preporučila je zamjena riječi kvaliteta s nekom konkretnijom koja će korisniku, kupcu ili klijentu (KKK) komunicirati puno više. Jeste li brzi? Stavite to u fokus. Jeste li precizni? Naglasite tu značajku. Radite li 0-24? Eto korisne prednosti pred konkurencijom. Kvaliteta je već toliko prostituirana da je ljudi više niti ne percipiraju kao neku relevantnu riječ. Nađite joj adekvatnu zamjenu. Prvom prilikom. I svakom prilikom.
Scroll