23.04.2024.

KNJIGA POSTANKA (VIZUALNOG IDENTITETA)

Standardi vizualnog identiteta klijentima ne znače ništa. Koliko god im mi objašnjavali da se tu postavljaju pravila kako koristiti i kako ne koristiti logotip i ostale elemente identiteta - još uvijek ništa.I svaki put kažemo kako čak i ako ne nastave suradnju s nama, u standardima je definirano sve što se tiče identiteta i neki drugi dizajner će lako nastaviti razvijati identitet prema tim postavkama. Ali džaba nam, to je knjižica koju dobiju, brzinski prelistaju, spreme i zaborave da posjeduju. (A isto i s pripadajućim fajlovima.)

I svaki put kažemo kako čak i ako ne nastave suradnju s nama, u standardima je definirano sve što se tiče identiteta i neki drugi dizajner će lako nastaviti razvijati identitet prema tim postavkama. Ali džaba nam, to je knjižica koju dobiju, brzinski prelistaju, spreme i zaborave da posjeduju. (A isto je i s pripadajućim fajlovima.)

I što sad? 

Cipmann-identity-guidelines-branding-booklet

Nije nam bilo druge nego iskoristiti to brzinsko prelistavanje i privući pažnju ilustracijama. Nismo štedjeli na drami, tu su tamponi, lijesovi, kosturi... A poistovjećujući vizualni identitet s osobom, slikovito smo osvijestili važnosti identiteta. 

Cipmann-identity-guidelines-branding-booklet

Kad ilustracije ispune svoju svrhu, svojih 5 sekundi slave dobiva tekst koji u vrlo kratkoj formi na vrlo jednostavan način pokušava klijentu približiti važnost pridržavanja pravila vizualnog identiteta. A ponekad i posljedice nepridržavanja. Naravno, na rubu pretjerivanja jer ako nije bombastično - nije vrijedno pridržavanja.

Cipmann-identity-guidelines-branding-bookletI, je li upalilo? 

Paaa je, donekle. Ako ništa drugo, svi primijete tampon. Ali uvijek ima i onih koji idu kroz život bez menstruacije i ništa njima to ne treba…Cipmann-identity-guidelines-branding-bookletCipmann-identity-guidelines-branding-bookletCipmann-identity-guidelines-branding-booklet

Cipmann-identity-guidelines-branding-booklet

autor: martina